BILDER FRÅN IGÅR MED ELLIDA

Nu har jag kommit hem från en dag med Ellida. Har haft jätte roligt & väldigt skrattigt! Vi var i bäcken & var ''miljökämpar'' & gjorde massa andra saker. Snart ska jag nog äta lite kvällsfika & kanske gå & lägga mig, är verkligen skit trött på morgonen. Så jag tror jag ska gå & lägga mig snart.. Ja, & idag har det varit en hel vanlig skoldag, vi har haft olika ämnen te.x matte, No & svenska osv. Har varit en ganska så lugn dag faktiskt. Men nu ska jag gå & göra mig iordning inför sömnen, så god natt & sov sött! ♥

Ps: Här kommer lite bilder från gårdagen med Ellida.


Lite flummiga bilder..

En bild på bäcken. 


Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

åh tack, vad glad jag blir, värkligen :)!

hoppas allting är bra med dig?

kram

2011-04-13 @ 21:19:15
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0