INTE BLOGGAT PÅ LÄNGE

Ledsen att jag inte har bloggat på jätte länge, men jag har typ inget speciellt att skriva om. Men tänkte göra ett litet snabbt inlägg nu. Ja, de senaste dagarna har jag bara varit hemma & slappat, har inte gjort någonting, fast jag har ju varit med kompisar lite då & då. jag har ju nåra bilder på de, men jag laddar upp dem sen kanske. Sen så har jag väntat på mina kläder från h&m, men de verkar ha blivit någe fel, så dem kommer ju aldrig. har väntat i en vecka ungefär nu. så vi får väl se när de kommer. Och idag skulle min familj & mina kusiner med deras familj åka till Lofsdalen & åka slalom, åka skoter & bara vara ute. Men eftersom påsken är så sent i år så har ju typ all snö smällt. så då blir det inte lika roligt, så då tänkte jag fara upp till Junsele till pappa, & sen kommer kusinerna & faster, då får jag ju träffa dem, så ikväll åker jag till pappa & blir där över påsken. Kommer försöka blogga mycket där uppe. Kommer ta med mig kameran, så det blir nog lite bilder också. Men nu ska jag sitta här en stund sedan ska jag fixa mig & packa lite, vi höres senare ikväll eller imorron. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0