KVÄLLSINLÄGG

Idag kom jag & Hanna hem från Junsele. Vi hadde hur roligt som helst med kusinerna, bloggade inget när vi var där, men jag hadde fullt upp, och knäppte inte så många kort. Vi gjorde lite olika saker, vi gick promenader, knäppte kort i lekparken, grillade & solade. Hur mysigt som helst hadde vi. Och idag åkte vi alla hem, kusinerna till Alfta & jag & Hanna hem till Ramsele. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn & beställde llite kläder, igen. Fick kläderna jag beställde förra gången, det var ett par skor, en topp & ett linne. Fast jag skickade tillbaka allt utom toppen. Kläderna passade inte som jag ville, så då skickade vi tillbaka det. Men nu har jag hittat lite mer som jag ska få. är b.la en jumpsuit, bikini & kofta. Ska bli spännande att få prova det. Och imorron ska jag till strömsund med mamma, vi ska hämta nått åt erik-albin också ska jag ta ett till hål i örat, kanske blir det två eller tre, vet inte ännu. :) Men nu ska jag kolla lite på tv sedan ska jag nog gå & lägga mig, ha de gött så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0