NY & FRÄSCH BLOGG PÅ BLOGG.SE

Nu har jag bytt blogg igen, får hoppas att den här bloggen blir mycket bättre än den förra. Har inte gjort så mycket på bloggen, ska fixa med lite kategorier osv. senare, men jag gör nog det en annan dag. Och ja, nu sitter jag här & är med Ellida. Ska snart äta lite & senare går vi nog hem till henne. men vi får väl höras lite senare, ska försöka göra minst två inlägg per dag så att det blir roligt & följa den! Hare så bra så länge så hörs vi ikväll, kommer nog lite bilder då också. Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Ellida ♥

Bra att du börjat blogga igen, du är duktig på det! Kram ♥ :)

2011-04-12 @ 19:41:25
Postat av: Linda

Gud vad roligt att du har börjat blogga igen!Blev lite orolig när du inte hade gjort något inlägg på några veckor. Jag vill ju så gärna veta vad du har för dig om dagarna. Ha det bra, puss <3

2011-04-12 @ 23:11:49
URL: http://liindasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0