~~ ♥ FOTBOLL ♥ ~~

Har inte gjort så många inlägg på den här bloggen, men som sagt så har jag inte tid eller så har jag ingen ork. Men nu ikväll tänkte jag göra ett iaf. Ja, sommarlovet ha börjat & det har inte varit så fint väder.. Jag har mest spelat fotboll både träningarna & fotbollsskola. Hur roligt som helst, och idag blev jag ''uttagen'' av stefan att få spela med grabbarna en match, många har frågat mej om jag ska börja spela i Näsåker ist, eftersom ja kanske är bättre än de andra? ;) Nä, men alla ä bra, men många tränare har frågat mej om jag ska börja i något damlag ist, så vi får se vad som händer. Men nu ska ja väl ta en dusch & kolla på en film & ha mysigt med mej själv.. Haha, yupp. Men ny header ha ja ju oxxåå, hur sämst som helst men bättre än den förra tyck ja iaf. Men herrå sötnowsar ♥

- Jag och Ellisa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0