♥ ZIPERALL ♥

Är verkligen jätte ledsen att jag inte ha bloggat på suuper länge, men ja ha inte haft någon lust & har tänkt om jag ska ta bort bloggen, men jag har nog kvar den ett tag till iaf. Ja, igår kom jag hem från Norrköping. Jag & kusinerna hadde grymt roligt, var en av dem roligaste stunderna jag haft faktiskt. Vi var på Kolmården en hel dag, vi kollade på många roliga djur uppvisningar & åkte karuseller & kolla på många söta djur. Också var vi i Örebro, där badade vi heela dan, på Gustavsvik. Var verkligen hur roligt som helst, så jag har haft fullt upp ett par dagar ja. Men igår som sagt kom jag hem från Norrköping/Örebro. Var rätt så skönt faktiskt, men saknar mina underbara kusiner väldigt mycket. Som tur är så ses vi ju knappt om en månad eller så, då åker man upp til Alfta & parta loss! ;) Vill bara säga en liten sak till, har beställt min ZIPERALL idag ! :D Den ä roosa & är super snygg, men den kmr den 23:e Juni. Så det är ett tag kvar. Men ja längtar såå mycket. Japp, nu ha ja babblat klart. Kommer tyvärr inga bilder på ''resan'' just nu, men kanske kommer det så småningom. Hare suuper bäst, puss, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0